Casa


Toata viata mea mi-am dorit sa am casa mea.Acum, dupa ce am construit una, am aflat ca aceasta notiune inseamna de fapt mai mult. E nevoie nu numai de pereti si confort material.
E nevoie sa te simti in siguranta si din punct de vedere emotional.
Este locul din care poti sa incepi sa-ti realizezi visele si sa le impartasesti cu cineva.
A construi o casa nu este un vis in sine; este doar nevoia subconstientului tau de a se simti ocrotit si iubit.
Abia atunci te simti capabil sa zbori spre inaltimi necunoscute si sa cuceresti lumea si sa te darui ei.
Si atunci se pune intrebarea: de fapt, ce trebuie sa construiesc?
Unde este „casa mea”?
Cand dormi si visezi o casa, semnificatia visului este de fapt legata de nivelul de dezvoltare spirituala la care ai ajuns in momentul respectiv, in functie de cum arata casa din vis.
Cum arata casa ta din vis?
Cum iti imaginezi casa ta reala, cea de pe pamat, cea in care ai vrea sa locuiesti?
Dar casa sufletului tau?

Tabloul_041

Acril pe panza, 50×70 cm
Colectie personala

13 gânduri despre &8222;Casa&8221;

  1. In afara de comfortul spiritual (ori poate ca tocmai din aceasta cauza) o casa implica pt mine si existența unui partener măcar, dacă nu a unei familii integi. Intr-un apartament te poți simți bine si singur, dar sa locuiesti singur intr-o casa… mi se pare o contradictie in termeni.

    1. Da, ai dreptate. Si pentru mine o casa implica o familie. Si chiar una destul de mare. Problema apare atunci cand devii, fara sa vrei, robul casei si al celorlalti membrii ai familiei. Atunci, casa spirituala e lasata in paragina.

      1. Imi dau lacrimile…..vorbesti frumos, dar nu cred ca voi avea niciodata casa mea…..si azi, sunt satula sa ma plimb…. fara sa gasesc locul meu

      2. Sa stii ca vorbesc in cunostiinta de cauza. Eu am facut acest experiment, si nu numai cu casa, si mi-a iesit. Ce a fost dupa aceea, e alta poveste. Caci vorba aceea ” ai grija ce-ti doresti…” nu a aparut degeaba.

Lasă un răspuns

